Mediální partner
Partneři
Podporují nás
F.O.O.D.
Měsíčník F.O.O.D. je praktickým průvodcem pro každého, kdo rád vaří s nápadem, přitom jednoduše a z čerstvých surovin. Svým čtenářům nabízí nejen spoustu rychlých receptů z dostupných ingrediencí, ale kromě trendů z celého světa nezapomíná ani na tradiční českou kuchyni nebo názorné postupy pro přípravu složitějších pokrmů.
Klíčovým tématům časopisu se věnují čtyři hlavní rubriky: SEZONA – v níž se vaří právě ze zmíněných sezonních a lokálně dostupných surovin, DOMA – přináší časově náročnější víkendová menu pro rodinu či přátele. V rubrice JAK NA TO se naučíte připravovat složitější recepty krok za krokem a BEDEKR je jakýmsi průvodcem po světových kuchyních.
Časopis F.O.O.D. je plný receptů, které vám budou chutnat!
MAKRO Cash & Carry ČR
MAKRO Cash & Carry ČR provozuje třináct velkoobchodních center po celé republice. Nabízí široký sortiment potravin i nepotravinářského zboží pro 900 tisíc registrovaných zákazníků. V nabídce je až 33.000 položek. Vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější ceny. MAKRO klade velký důraz na sortiment čerstvých potravin, zejména na ryby, maso, ovoce a zeleninu. Návštěvníci Foodparade se ve stánku MAKRO mohou těšit zejména na speciality z čerstvých ryb.
PRÉSIDENT
Sýry značky Président jsou ideálním společníkem pro okamžiky plné pohody. Jejich dokonalou chuť si užijete při každé příležitosti. Se svými blízkými si je můžete vychutnat nejen s křupavým pečivem nebo chutným vínem, ale také v různých netradičních kombinacích.
Značka Président Vás nyní zve ke svému stánku s příjemným posezením, kde si budete moci pochutnat na grilovaných sýrech Camembert s pikantním, provensálským nebo farmářským kořením, které potěší všechny Vaše smysly a pohladí chuťové pohárky.
SPHERE CARD – karta plná výhod
Karty s logem věrnostního programu umožňují svým držitelům výhodnější nákupy zboží i služeb na více než 10.000 místech v České a Slovenské republice již od roku 1994.
Whirlpool
Společnost Whirlpool je největším světovým výrobcem a prodejcem velkých domácích spotřebičů. Každé dvě vteřiny se na celém světě prodá některý z jejích výrobků a na českém trhu, kde Whirlpool ČR působí od roku 1993, nabízí značka Whirlpool více než 300 produktů. Mnoho z nich je vybaveno unikátní patentovanou technologií 6. smysl – jakýmsi mozkem, který je činí naprosto jedinečnými na trhu domácích spotřebičů. Navíc, na konci loňského roku přibyly do portfolia Whirlpool Corporation značky Indesit a Hotpoint původně italské společnosti Indesit Company. Díky tomu přináší společnost Whirlpool kompletní nabídku velkých domácích spotřebičů od vysoce kvalitní základní řady po prémiové produkty vybavené inovativními technologiemi a funkcemi pro náročné uživatele.
SOM V PRAHE
SomvPrahe.sk je populární informační server a komunitní portál pro Slováky, kteří žijí v Praze. Věnuje se poskytování obecně prospěšných činností v oblasti komunitního života, organizaci kulturních a sportovních akcí, chce být nápomocný s legislativou a s řešením každodenních problémů života Slováků v Praze a v ČR.
Logo Foodparade
Informace pro partnery a média
- Pro média
- Stáhnout logo ve větším formátu
- Reklamní bannery pro partnerské weby
- Stáhnout plakát Foodparade 2015
AKREDITACE PRO FOODBLOGERY
Každý rok se vás pár na Foodparade sejde, ale zatím to nebylo nic oficiálního. Proto jsme se letos rozhodli spolupracovat s blogery. Máš foodblog a chceš se zapojit do dění Foodparade? Čti podmínky:
CO TI POSKYTNEME?
- • Vstup pro 2 osoby
- • 2 vstupenky do soutěže pro tvoje čtenáře
- • Welcome balíček s dárky pro tebe
- • Prostor pro setkání s tvými čtenáři a kolegy
- • Vaření a povídání si s lidmi, které také baví jídlo
CO ČEKÁME OD TEBE?
- • 3 články na blogu (1 před akcí, 1 po akci, 1 libovolně)
- • Soutěž o vstupenky pro tvoje čtenáře
- • Zapojení se do programu formou setkání se čtenáři a vaření, nebo jiného tvoření
CO BY MĚL SPLŇOVAT TVŮJ BLOG?
- • Zaměření: Food, DIY nebo Lifestyle
- • Průměrná měsíční návštěvnost blogu nad 2500 unikátních návštěvníků
- • Fungovat déle, než od září 2015
- • Být vidět na sociálních sítích (např. Facebook, Instagram, Twitter…)
- • Být aktivní – publikovat články alespoň 2x měsíčně
PS: Kapacita je 15 blogerů a místo obsazuje ten, kdo se přihlásil dříve. Splňuje tvůj blog podmínky a jdeš letos do Foodparade s námi? Napiš na petra@chefparade.cz a domluvíme se na detailech. Napiš i pokud si nevíš rady, zda splňuješ potřebná kritéria. Budeme se těšit na spolupráci!